Selasa, 10 April 2012

Lelaki mati dipercayai dipukul objek tajam selepas diliwat

KUALA LUMPUR - Seorang lelaki yang disyaki mangsa liwat ditemui mati di sebuah bilik hotel terkemuka di Jalan Ampang di sini hari ini dipercayai akibat dipukul dengan objek tajam.

Mangsa R.Rajesh, 37, ditemui pekerja hotel berkenaan pada kira-kira pukul 3 petang ketika memeriksa bilik yang dihuni mangsa di tingkat lima setelah dia didapati tidak mendaftar keluar dari hotel berkenaan.

Lelaki dari Georgetown, Pulau Pinang itu telah mendaftar masuk ke hotel berkenaan pada petang semalam dan sepatutnya mendaftar keluar pada 2 petang tadi.

Polis ketika melakukan pemeriksaan di tempat kejadian setelah dimaklumkan oleh pihak pengurusan hotel, dilaporkan menemui kesan kecederaan di bahagian belakang kepala mangsa dan percaya mangsa telah diliwat.

Menurut sumber polis, imej seorang suspek lelaki yang memasuki bilik hotel mangsa dirakam melalui rakaman kamera litar tertutup hotel itu dan suspek dipercayai telah meninggalkan bilik berkenaan pada pukul 12 tengah hari tadi.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Ku Chin Wah ketika mengesahkan kejadian tersebut ketika dihubungi hari ini tidak menolak kemungkinan suspek mengenali mangsa.

Mayat lelaki itu dihantar ke Hospital Kuala Lumpur untuk bedah siasat. Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan. - Bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan