Ahad, 4 Disember 2011

Menarik terbaru lagi Negro berzina dengan awek melayu

SEREMBAN – Seorang pelajar wanita yang sedang leka bermesra dengan kekasihnya warga Nigeria dicekup di sebuah rumah berhampiran kolej swasta di Mantin dekat sini, semalam.
Belasah
Negro kurang ajar
 
 
Lebih memalukan, wanita berusia 20-an itu berada dalam keadaan separuh bogel dalam bilik di tingkat lima rumah berkenaan bersama kekasihnya itu kira-kira jam 4 pagi.
 
Seramai sembilan warga Nigeria turut berada di rumah berkenaan dalam keadaan mabuk di ruang tamu rumah dipercayai sedang berpesta menyambut hari lahir seorang rakan mereka.
 
Kesemua mereka ditahan dalam operasi Ops Ajar Jabatan Imigresen ketika serbuan dilakukan terhadap sebuah rumah penempatan Mini Afrika itu.
 
Mengikut sumber, ketika serbuan dilakukan, pintu bilik wanita itu tertutup rapat dan dia enggan membukanya mes­kipun lebih 30 minit pintu bilik diketuk.
 
“Anggota Imigresen terpaksa memecahkan pintu dan kelihatan seorang wanita berada di atas tilam dalam keadaan separuh bogel bersama seorang lelaki warga Nigeria yang turut tidak berpakaian.
 
“Ketika disoal siasat, wanita itu mengaku lelaki Nigeria berkenaan teman lelakinya dan menjalinkan hubungan lebih dua tahun,” katanya.
 
Menurut sumber, wanita itu mendakwa kekasihnya itu adalah rakan sekelas dan menjalinkan hubungan cinta ketika belajar di tahun dua kolej berkenaan.
 
Wanita terbabit kemudian ditahan dan diambil ketera-ngan sebelum diserahkan kepada keluarganya kira-kira jam 7 pagi semalam.
 
Sementara itu, Ketua Bahagian Penguatkuasa Jaba­tan Imigresen negeri, Abdul Kadir Hussin berkata, dalam operasi berkenaan, seramai 42 warga asing ditahan yang terdiri daripada warga Nigeria dan selebihnya warga Kenya, Indonesia, Bangladesh, India, Iraq, Mesir dan Myanmar.
 
“Kita melakukan lebih 500 pemeriksaan dan mendapati, lima lelaki warga Nigeria memalsukan pas pelajar mereka melalui sindiket.
 
“Begitu juga dengan kesalahan tinggal lebih masa di negara ini dan tidak memiliki dokumen perjalanan yang sah,” katanya.
 
Menurutnya, kesemua yang ditahan berusia lingku-ngan 20 hingga 30-an dan dihantar ke Depoh Tahanan Lenggeng.sinarharian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan