Selasa, 11 Oktober 2011

Lagi Negro berzina dengan awek melayu

AMPANG: Seorang gadis berusia 21 tahun dicekup Pegawai Masjid Al-Azim, Pandan Indah dan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais)
kerana disyaki berkhalwat dengan seorang lelaki Negro di salah sebuah pangsapuri di Bandar Baru Ampang, awal pagi semalam.
 
Pekerja di salah sebuah hotel itu ditahan di sebuah bilik sewa gadis itu pada kira-kira 4.30 pagi bersama pasangannya.

kelihatan negro dan perempuan melayu yang ditangkap khalwat
 
Ahmad Nawi berkata, beliau dimaklumkan anggotanya mengetuk pintu bilik sewa tersebut lima hingga 10 minit sebelum dibuka lelaki berkenaan.

“Lelaki yang hanya berseluar dalam itu kelihatan terkejut dan memberitahu anggota operasi bahawa hanya dia seorang yang tinggal di bilik tersebut. Anggota penguat kuasa terus membuat siasatan dan mendapati, seorang gadis berpakaian lengkap dan berseluar pendek yang pada ketika itu cuba menyembunyikan diri di beranda pangsapuri berkenaan,” katanya.

Menurutnya, berdasarkan siasatan awal, pasangan itu tidak mempunyai
apa-apa hubungan suami isteri, malah difahamkan, mereka tinggal bersama kira-kira enam bulan.

“Gadis bersama pasangannya itu dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya untuk kami membuat laporan dan seterusnya, mengarahkan gadis terbabit hadir ke pejabat Jais untuk tindakan lanjut.

“Kami menjalankan operasi ini di bawah Seksyen 29, Enakmen Jenayah Syariah Jais 1995. Jika disabit kesalahan boleh didenda RM3,000 atau penjara dua tahun atau kedua-duanya sekali,” katanya.




p/s: untung negro dapat makan free je, 6 bulan pulak tu,semoga awek tu tebuka hati untuk bertaubat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan