Sabtu, 10 November 2012

Gambar seksi Lana Nordin

Lana Nordin Pamela Anderson Malaysia
Gambar Lana Nordin Pamela Anderson Malaysia

LANA NORDIN PAMELA ANDERSON MALAYSIA


Lana Nordin Pamela Anderson Malaysia
Gambar Berbikini Tersebar, Lana Nordin Dimarahi Keluarga

Pelakon yang digelar Pamela Anderson Malaysia iaitu Lana Nordin akui kecewa apabila foto peribadinya berbikini yang sedang bercuti di Bali, Jakarta tersebar di dalam laman sesawang dan blog baru-baru ini. Malah, Lana Nordin berkata foto yang menampakkan tubuhnya separuh bogel itu telah memberi kesan kepada diri dan keluarganya yang turut kecewa dan telah memarahinya. “Apabila foto itu tersebar, orang pertama yang saya fikir adalah keluarga. Saya lebih memikirkan hati keluarga daripada orang lain ketika itu kerana mereka adalah orang yang paling penting dalam hidup saya.

Lana Nordin Pamela Anderson Malaysia. “Ibu bapa mana yang tidak marah jika lihat anaknya begitu. Sama juga dengan ibu bapa saya, mereka terlalu marah bila melihat aksi saya dalam foto tersebut. Mereka juga membebel kepada saya atas perbuatan saya itu. Namun mereka pun tidak boleh hendak marah berlebihan kerana saya pun sudah dewasa. “Walau bagaimana pun saya sudah meminta maaf kepada mereka dan akui itu kesilapan saya,” katanya ketika dihubungi oleh murai.com.my. Dalam foto tersebut, Lana yang berbikini bra dan skirt pendek itu berpelukan dengan seorang lelaki mat salleh dan bersama rakan-rakannya yang lain.

Lana Nordin Pamela Anderson Malaysia. Meskipun kecewa atas apa yang berlaku, namun Lana memberitahu tiada apa yang boleh dilakukan lagi kerana yang mula memuat naik foto tersebut ke laman sosial Facebook adalah rakannya sendiri. “Saya sebenarnya tidak mahu mengulas lanjut lagi kerana gambar itu di ambil tahun lalu tetapi baru kini saya tahu ianya sudah mulai tersebar. Saya pun tidak tahu bila gambar peribadi saya itu tersebar sehinggalah rakan saya sendiri mengaku dia telah memuat naik ke dalam laman sosial, Facebook dan telah meminta maaf kepada saya. “Saya nak marah pun tak guna kerana yang melakukannya adalah rakan saya dan dia pun sudah meminta maaf. Silapnya, itu gambar peribadi dan tidak sepatutnya disebarkan,” luahnya.

http://www.puteraduyong.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan