Sabtu, 10 November 2012

Durian runtuh RM563.17 juta





NAJIB (tengah), Isa (empat dari kanan) dan Ahmad (enam dari kanan) bergambar bersama wakil-wakil penerima cek fasa ketiga pada Program Himpunan Generasi Baharu Felda di Shah Alam semalam.



SHAH ALAM - Pemberian durian runtuh fasa ketiga berjumlah RM563.17 juta kepada 112,635 keluarga generasi baharu peneroka Felda merupakan satu lagi bukti janji ditepati, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.
Menurut beliau, selepas pemberian durian runtuh fasa pertama kepada golongan peneroka dan fasa kedua untuk penerokawati, kini tiba giliran generasi baharu menikmati kejayaan hasil penyenaraian Felda Global Ventures Holdings Bhd. (FGV) di Bursa Malaysia.
"Kita sudah menyerahkan durian runtuh fasa pertama untuk peneroka, kedua untuk penerokawati dan hari ini (semalam) giliran generasi kedua anak-anak Felda mendapat rahmat daripada durian runtuh ini sekali gus membuktikan sebagai sebuah kerajaan, kita tidak pernah mungkir janji," katanya di hadapan kira-kira 12,000 generasi baharu dan peneroka Felda ketika merasmikan Himpunan Generasi Baharu Felda (HGBF) di padang kawad Universiti Teknologi Mara di sini semalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan