Rabu, 21 November 2012

Dukun ditahan rogol tiga wanita


sekadar hiasan

KUALA LUMPUR – Seorang penjaga sebuah tokong Cina di Bandar Sri Damansara, Petaling Jaya yang mengaku dirinya dukun tergamak merogol tiga wanita yang membantu menjaga rumah ibadat tersebut dalam tiga kejadian berasingan.
Lebih teruk lagi, dukun berusia 50 tahun itu mengugut akan berdoa supaya kesemua mangsa ditimpa musibah jika memberitahu kejadian itu kepada orang lain.
Kesemua mangsa berusia awal 20-an dan mereka dipercayai dirogol dalam tiga kejadian iaitu pada April, September dan minggu lepas.
Kejadian berlaku di rumah suspek yang masih bujang di Kepong dekat sini.
Tindakan keji dukun terbabit bagaimanapun terbongkar apabila seorang daripada mangsa membuat laporan pada 19 November lalu di Balai Polis Sentul.
Laporan itu mendorong pihak polis menahan suspek di hadapan tokong tersebut pada hari yang sama.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah (gambar) berkata, dukun tersebut dikatakan mendakwa mangsa telah ditimpa musibah dan seterusnya perlu dirawat.
Menurut beliau, mangsa kemudian mengikut suspek ke rumahnya untuk dirawat dengan ubat-ubatan tradisional Cina termasuk diberi minuman bercampur dadah jenis syabu sehingga khayal sebelum dirogol.kosmo.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan