Rabu, 21 November 2012

Apek, Leuniey nikah 28 Disember

Apek dan Leuniy

 


PETALING JAYA - Penjaga gol kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat bakal mendirikan rumah tangga dengan kekasihnya, Nur Eilunie Natasha Nazri atau Leuniey pada 28 Disember ini pada majlis perkahwinan yang membabitkan kos RM300,000.
Khairul Fahmi atau lebih dikenali sebagai Apek, 23, berkata, keputusan untuk bernikah dengan Leuniey, 21, pada tarikh tersebut dicapai hasil persetujuan kedua-dua keluarga.
"Saya harap dengan pengumuman ini segala teka-teki mengenai perkahwinan kami sudah terjawab," ujar Apek pada sidang akhbar di Hotel Royale Bintang di sini semalam.
Leuniey bagaimanapun tidak hadir kerana menghadiri kursus perkahwinan di Kelantan.
Menurut Apek, majlis pernikahan bakal dilangsungkan di rumah Leuniey di Pasir Pekan, Tumpat, Kelantan pada 28 Disember manakala majlis resepsi pengantin perempuan di Hotel Renaissance, Kota Bharu pada 30 Disember.
Persandingan di sebelah pengantin lelaki pula akan diadakan di rumah keluarga Apek di Kampung Chenang, Kota Bharu pada 5 Januari 2013.
Pasangan itu turut mengadakan satu lagi majlis resepsi di Hotel Royale Bintang, Damansara pada pukul 8 malam 13 Januari tahun depan.
Apek dan Leuniey mula menjalin hubungan selepas terlibat dalam pembikinan iklan minyak wangi SimplySiti Eau De Parfum milik penyanyi Siti Nurhaliza awal tahun ini.
kosmo.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan