Rabu, 8 Ogos 2012

RM88 juta beli cinta Negro oleh wanita Malaysia

Kuala Lumpur: RM87.6 juta! Itulah jumlah kerugian warga Malaysia, sebahagian besarnya gadis dan ibu tunggal akibat menjadi mangsa penipuan sindiket warga Afrika sejak tiga tahun lalu. Dikatakan lebih kurang 1437 orang wanita telah terjebak di dalam aktiviti yang tidak sihat ini. Lapor akhbar Berita harian hari ini.

sekadar hiasan

Apa pendapat anda semua ? sejumlah besar wang telah dihabiskan kepada negro hanya mengimpikan cinta buta tanpa diselidiki dengan betul kekasih cyber. Akibatnya selepas tertipu mereka menyusahkan pihak berkuasa yang sepatutnya masa digunakan untuk menyelesaikan kes lain perlu diluangkan untuk menyelesaikan kes yang bodoh ini.
Pihak kerajaan perlu mendakwa pihak wanita yang telibat dalam kes ini. Ini untuk mengelakkan lebih ramai lagi wanita akan terlibat dengan cinta cyber yang tidak berkesudahan. Walaupun ada kemungkinan jika pihak wanita didakwa yang akan menyebabkan ramai wanita yang terlibat akan menutup kes ini takut didakwa tapi sekurang-kurangnya dapat mengelakkan lebih ramai anak gadis dan wanita tempatan menyerahkan tubuh dan wang dengan percuma kepada sinegro ini.
Kenapalah... wanita Malaysia kurang berfikir waras walaupun hanya seribu orang yang terlibat dan boleh dikatakan peratusan yang amat kecil tetapi ia amat memalukan. Ini kerana setiap hari didedahkan tentang penyelewengan negro di negara kita disebarkan didalam media tempatan. Namun ada juga wanita yang terjebak. Aduh ! RM 87 juta itu sungguh banyak boleh membantu golongan miskin di Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan