Jumaat, 11 November 2011

Roshaidi penyamun kejam di Melaka dicari polis...




Roshaidi suspek mangsa samun dan bunuh



MELAKA - Penjenayah yang bertindak merompak dua buah kedai dan membunuh salah seorang pemilik premis di Kampung Parit Melana, Alor Gajah di sini kelmarin kini pasti tidak senang duduk apabila polis telah mengenal pasti identitinya.







Bekas banduan yang juga penagihdadahjenis heroin dan syabu, Mohammad Roshaidi Mohd. Ghazali, 32, disyaki telah melakukan perbuatan itu selepas polis meneliti rakaman kamera litar tertutup yang diperoleh daripada kedai telefon bimbit yang dirompaknya.
Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Supritendan R. Gunarajan berkata, pihaknya percaya suspek sedang khayal ketika melakukan jenayah itu.
Katanya, suspek juga memiliki rekod jenayah lampau serta dikehendaki bagi membantu siasatan beberapa kes samun di negeri ini termasuk kes bunuh dan samun seorang warga emas di Kampung Gedung Lalang, Bukit Rambai di sini 15 Ogos lalu.
"Suspek dari Felda Jelai, Gemas, Negeri Sembilan juga giat menyamun di sekitar Port Dickson dan Tampin, Negeri Sembilan serta Alor Gajah di sini.
"Ketika kejadian, suspek yang bersenjatakan sebilah parang menunggang motosikal jenis Honda EX5 berwarna gelap bernombor WKQ 3879," katanya pada sidang akhbar di sini semalam.kosmo.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan